Utan internet

Just nu har jag fått låna Snuttens mobila bredband då jag behöver fixa en massa på datorn.
Tackar tackar! 
Har tänkt låna den på måndag eftermidda oxså så jag/mamma kan betala räkningarna..

Under den här tiden som jag inte har bloggat så har jag inte gjort så mycke.
Huvudvärken har börjar släppt lite. Vilket är skönt.
Ska till läkarn på måndag eftermidda så får vi se vad HON säger.. Fick en tjej för jag vill f*n inte ha killen, en IDIOT är vad han är! Hoppas iallafall få en förklaring till vad det är, sedan ska jag göra nya tester på allergin och se vad den säger!

Nu ska jag äta och sedan lägga mig och sova!
Ni får sova så gott.. God natt!



GLÖM INTE STÄLLA FRAM KLOCKAN 1 TIMME INATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0