Kursen


Idag är jag på kursen, har nå prat om alkohol, och man när ju såååå intresserad..
Det är intressant men samtalet blir tröttsamt..

Vi är ca 11 stycken vad jag får ihop oss till.

Majas öga vart bättre när jag höll på med salvan jag fick utskriven, men nu när jag slutade med den så vart de rött igen, mamma pratade med vetrinären idag och dom sa att vi ska fortsätta 7-10 dagar till och se..

blir så less...



~~~~~~~~~~~~~~~~

Marie!

Tänker på dig gumman, du har nu haft mycke mot dig, och jag hoppas att de blir bättre.
Livet gav dig nu detta, och se framåt och var öppen!

Jag tänker på dig och du ska veta att jag finns här för dig!
Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0