20 Februari 2010

Urscha va jag börjar bli trött käner jag!
Ska göra klart på datorn och så blir de äta och lägga sig i sängen iallafall.

Går dagen vaknade jag lite sent, fixade och så.
La mig lite sent inatt och somnade inte förns kl va runt 07:30.
Skulle upp 08:30 så de vart 1 timmes sömn, inte alls bra.
Kände mig mer borta än vaken när jag tog mig upp, fixade de jag skulle lämnade bamse och tog mig till busshållplatsen, kan tacka att en gammal klasskompis/granne skulle åka med bussen oxså annars hade jag väl somnat ståendes där.
Bussen in satt vi och surrade på och pratade gammla minnen och gud va allt har förändrats sedan man gick på högstadiet. De är ju endå 5 år sedan jag gick där =O

När jag väl kom in till stan vart de banken för en massa jävla papper och sånt sedan bort till soc på möte, han med bussen dit precis, kom väl 5 min försent men de va lugnt.
ca 15 min tog mötet och allt såg bra ut, jag hade inte gjort fel, de va handläggarn men endå vart de jag som fick för det pga skyldigheterna jag måste se till.
Men men, vart bussen in till stan igen och där mötte jag fia, pratade lite med henne och lillen är nu 5 månader huvva va tiden går :) Och än har jag inte hållt lillpojken, men de kommer med sin tid.
Satt och pratade på vägen hem om både de ena och de andra, från medeciner till hur de är i familjer.
Och jag hoppas att tjejen fattar rätt beslut iallafall ( inte fia dock ) men men..

Va hemma runt 12, han inte göra så mycke hemma innan Jessika hörde av sig vid 13 tiden och talade om att hon var på väg,hon va här runt 13:30.
Va och kollade på trazzel och saga först, saga ville inte alls vara med och bara gömde sig, men några tillfällen fick hon klappa henne iallafall, trazzel va hon inte alls intresserad av!
Va in å tittade på Puma och puma tyckte de va intressant, hon skulle ligga i jessikas knä och bara myste, hon frågade om puma va lugn av sig och om hon brukade leka, tog fram pumas leksak och hon fick se puma i action :P
Men de va ganska så lugnt.
Jessika åkte hem igen vid 16 tiden då fixade jag lite hemma, vart en promis mellan 16-17 tiden och sen slokande jag på soffan efter 18 tiden.
Urscha, har man bara sovit 1 timme sedan gårdagen så blir man lätt slut nr de blir fullt upp.
Vaknade vid 21, gav bambam mat och så fixade jag lite grann, hade ju planer på att innan jag somnade skulle jag äta och evt gå bort till cissi och umgås med henne å Marie men så vart de inte =(
Vart promenad med mamma å vovvarna runt 23 tiden och sen har de inte varit så mycke mera, jag funderar på att göra pizza men känner att de orkar inte kroppen så de blir att värma pizza som finns kvar i frysen och evt lägga sig iallafall!

Kroppen spökar igen, vilket inte känns bra, domningarna och ondheten är tillbax, illamåendet och huvudvärken vill inte släppa!
Nästa vecka MÅSTE jag börja träna igen! De går inte att vara hemma utan träning, kroppen min mår inte alls bra!

Ja ja de va väl de..

Hoppas ni haft de trevligare :P




~ Till en viss person ~


- Jag vill inte såra dig, och de har jag sagt. Men endå blir du sårad.

- Jag vill att du ska förstå att h*n inte kommer att sluta hur mycke du än vill det.

- Jag hoppas att du inser att h*n inte bryr sig om dina känslor, fast de endå verkar så.

- Jag vill inte att du ska må dåligt, fast jag vet att du mår dåligt, varför gör du inget åt det?

- Jag trodde det var ett avslutat kapitel,men de var bara början på nått jag inte vågar tro på.

- Jag kan inte mer än att säga de jag redan sagt till dig,de är en lång tid som gått nu och endå står vi sida vid sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0