2 Januari 2010

Gårdagen vart en ganska så lugn dag, hade främmande och kollade på teven..
Senare på kvällen tog jag mig ett bad, kände att det behövdes, låg en bra stund för en gång skull :D

Finns mycke som går i mitt huvud just nu än vad som gjordes för 5 år sedan.
Vilket kanske kommer med åldern, att man tänker mera.
Sedan vissa saker tänker jag inte med utan gör de mesta, och de brukar oftas leda till en följe sak..


Måste ta å gratta Nova oxså som vart HELA 2 år igår..
Lill gumman är inte så liten längre :) I sommras tog hon sina första steg och de va såå kult att se :)


Idag blir det bara en slapp dag tror jag, skulle behövt vara på affärn men känner ingen lust att åka någonstans.

Hoppas att era 2 första dagar på året har varit bra!?

Ses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0