6 Januari 2010

                                                                    En lista på hur mitt 2009 har varit!




1. Gjorde du något år2009 som du aldrig gjort förut?
Jag piercade bröstvårtan och tatuerade mig
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år2009? Jag några stycken, Angelica,Linn,Cissi är väl några av dom
4. Dog någon som stod dig nära? Nja inte vad jag kan komma på
5. Vilka länder besökte du? Inga, men andra städer
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett förhållande kanske,ordning på livet lite mera,Jobb.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 Februari då jag började prata med Elli,16 Februari började accesgruppen som varade 4 veckor,5-6 Mars då kattungarna kom,17 Juni tatton på vaden,10 Juli bröstvårtan,13 Augusti tatto nr 2 i ljumsken,10 November då Angelica fick Deivid,27 November New moon med Marie. Dom datum jag just nu kommer på.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag kom ut på oraktik men fick snabbt avsluta den pga migrän.
9. Största misstaget? Jag vet inte om jag gjorde några spec misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag låg i influensan 3 veckor, haft höft/knä och fot besvär.
11. Bästa köpet? Måste vara kläder
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och småprylar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla bra minnen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Erik Grönwall - Higher
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Provat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit inne och inte provat på en massa
18. Hur tillbringar du julen? Jag spenderade den med mamma och djuren!
19. Blev du kär i år? Näe men fick svaga känslor för någon
20. Favoritprogram på TV? One tree hill och ett program jag inte kan komma på
21. Bästa boken du läste i år? De måste bli en Ljudbok och det var - Om jag kunde drömma ( twiligt )
22. Största musikaliska upptäckten? Måste ha varit all ny musik jag hittat
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp
25. Något du önskade dig men inte fick? Kan ha hänt 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag tog det lugnt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ekonomin
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Normal
29. Vad fick dig att må bra? Att jag börjat gå hos en psykolog
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm kommer inte på namnet
31. Vem saknade du? Dom som inte finns vid min sida, mormor och morfar oxså
32. De bästa nya människorna du träffade? Elli måste de nog vara :)


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naw! Fan vad söt du är!! KOmmer ihåg datumet vi började snacka och sedan den bästa nya människan du lärt känna 2009 :D Smickrad ;)

2010-01-06 @ 12:56:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0