Här kan jag skriva av mig

Här ser jag inte så stor mening med att andra ska bry sig, här skriver jag de jag känner och vill skriva.
På andra sidor ska alla kommentera och klaga vad dom känner och tycker, här behöver jag inte ens bry mig om det.
Nu är de 5 dagar kvar tills jag åker, 5 dagar kvar tills jag träffar familjen.
På ett sett ska de bli skönt att äntligen få träffa dom efter 2 år, men på ett annat sett jobbigt eftersom jag lämnar mamma hemma själv.
Men när jag kommer hem håller jag tyst om, just pga att de finns folk som lägger näsan i blöt och som ska veta en massa.
När jag kommer hem de skriver jag då :)
Får jag tag i en bärbar dator så ska jag försöka uppdatera via den till och från.
Har tvättstugan nu och hade hopp om att de skulle finnas tid på torsdag ( så jag kunde packa ner de sista ) men de va fullt och tidigast på fredag förmidda och den kan jag inte ta :( Så de blir att packa och resten får jag packa ner på tisdag då jag ska sno en maskin av mamma å tvätta upp nödvändigheter.
Nu ska jag försöka få nån ordning, på listan tills på torsdag står även med en massa som ska fixas i lägenheten, bara att skaffa sig motivation och sätta igång.
Ååå måste bara säga nått som fick mig att tåras, Toka sa att de va synd att jag skulle åka för då kunde inte han komma på julaftonsmorgon alt kvällen och mysa.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0