Kanske på rätt väg Dag 2


Idag mår jag förövrigt bra!
Jag har inte känns mig nere eller ledsen, vilket känns VÄLDIGT bra!
Har pratat med min sochandläggare idag, hon ville ha en remis sedan av läkaren som jag kommer troligen att prata med!



Hade ett väldigt bråk med min far inatt.
Han tyckte de bara va att skaffa sig ett jobb så va mina problemen lösta!
Här där jag bor "vachlar" dom folk HELA j'vla tiden, så att få ett jobb är lite svårt just nu!
Och problemen jag har handlar inte om att jobba, mina problem handlar om MIG.

Nu när jag väl sökt hjälp vill jag ha stöd från familjen, mamma stödjer mig.
Men jag får bara höra negativt av min far vilket känns MINDRE bra.

Många av mina problem kommer från honom, nått han inte kan förstå.
Men att bli behandlad som 2 år de går alldeles utmärkt för honom!
Jag är inte 2 längre jag är 20!

Denna blogg har som jag skrivit tidigare blivit min väg tillbax nu.
Nu vill jag lära mig, jag kunde stå på fötterna förut men har nu ramlat.
Söker nu hjälp för att komma upp igen, för att visa att jag duger som jag är.



Jag har nog problem med en person, vilket bara de känns jobbigt.
Att hoppas är som sagt de sista som lämnar min kropp!

Nu ska jag ge Bamse mat och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0