Önskar jag kunde förklara allt


Ibland så kommer de till ett stop då jag inte kan skriva allt, säga precis allt.
Ett sånt tillfälle kommer MINST 1 gång om dagen för mig.
Oftas känner jag bara för att inte orka bry mig, men endå vet jag att de kommer en följdgrej.

De negativa med bloggen är att jag inte riktigt vet vilka som läser bloggen!
Tyvärr finns de folk som inte vill skriva kommentarer och tala om att dom läser!
Några vet jag läser bloggen :) Glimt av mitt totala kaos i livet! ;)

Önskar många gånger att bloggen va låst!
Men vill inte ha den låst då jag inte riktigt känner för de.
Vill ju så klart att folk ska läsa, men varför? De vet jag inte!

Tyvärr har de snubblat till sig i mitt liv senaste åren vilket känns j'kligt jobbigt.
Synd att allt inte var som förr som jag många gånger säger!

Jag har bara lust att skriva precis allt jag känner och tycker!
Men de kommer aldrig att hände, iallafall inte här!

Jag vet att jag har vänner att prata med, men vissa saker bör man reda ut och sedan lägga undan.
Får se om detta blir så. Vilket kommer kännas tragiskt då jag mår som en våg över de.

Ibland känner jag att en viss person har fått sin vilja, men endå så förstår jag inte sveken som aldrig kommer läka, tilliten som aldrig kommer att komma tillbax! Osäkerheten som alltid sakta kommer krypande i ryggraden!

Just nu mår jag inte bra, och frågan är hur länge de kommer ta innan jag känner mig säker.
Låt mig bara vara!

Varför? Jag önskar att jag hade svar på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0